torsdag den 18. august 2011

Femte dag

Som i mandags, startede vi dagen i dag, med at løbe/gå en tur. Denne gang igennem skoven. Det var lidt smattet og sådan, men det var fint nok med musik i ørene. 
Efter det spiste vi morgenmad, og så var der elevsamtaler, hvor vi bl.a. blev spurgt om hvordan vi havde det der hjemme, vores familie, skole osv. Vi var ret meget i hjemmegrupperne i dag, hvilket er min ynglingstid på dagen!! :D Vi gjorde rent igen i dag (det skal vi hver dag). Da jeg valgte at lave toiletterne, vidste jeg ikke rigtigt at det gjaldt for hele året...
Så skulle vi ud at bade.'Vandsjov' som det hedder. De skulle se hvor langt vi kunne svømme. 200 meter var minimum, og det svømmede jeg. Dem der skulle have hav-kajak som valgfag skulle svømme 400. Jeg har valgt design som valgfag. Så kan jeg sy et gardin til værelset, og nogle puder til hjemmegruppestedet.
Det var ret meget det eneste der foregik idag. Men vi havde jo også øvet en sang, vores hjemmegruppe. Den blev ret genial, faktisk. Vi sang den foran efterskolen, og de andre hjemmegrupper lavede også noget. De første lavede lagkagekonkurrence-agtig-noget. Ret cool, men deres egen gruppe vandt... De snød sikkert... Den næste hjemmegruppe havde lavet en slags tromme-melodi, som jeg kan huske jeg lærte i de små klasser af matematiklæreren, Men det var også ret nice. Så Lavede den tredige hjemmegruppe en film, hvor de spillede musik på tape og sådan, men efter det kom vi med vores fantastiske sang. Vi skal se hvem der vinder. :)
Her til aften snakkede jeg med et meget nuttet flyveegern, og spillede lidt klaver (meget ustemt klaver!!). Jeg har været i danse-og-synge-og-hoppe-rundt-humør det meste af dagen :D :D Er mega glad for men hovedmassage-ting jeg fik i tirsdags. Det er alle i hjemmegruppen også ;P
Nå, men jeg vil sige godnat. :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar