lørdag den 20. august 2011

Syvende dag

I dag fik vi lov til at sove længe (eller, længe og længe. Vi skulle være nede kl. halv 10). Så fik vi morgenmad, og kort efter, skulle vi ud at gå. I syv grupper, først langs stranden, så langs kysten på nogle stier og veje, 7,5 km. hver vej... Det kan man kalde en gåtur. Det var faktisk ikke så trætende. Vi skulle hen til en sted jeg ikke kan huske hvad hedder, men det var langt. Ca. halvvejs derover fik min gruppe den idé at synge iskagemand-sangen:
"Ude i ørkens brændende sand
Vandrede en lille iskagemand
Alle hans is, de var smeltet til vand
Stakkels lille iskagemand"
og efter det: "500 vers endnu!"
osv. osv. osv. Jeg tror vi var nået til "346 vers endnu", da vi var, der hvor vi skulle være. Tysklæreren, havde kørt derop med en masse mad og andet :D Der var en gruppe der havde kommet til at gå helt til Risholte, eller hvor det nu var, og det var altså ret langt væk!. Men pyt med dem, de er sikkert hjemme i morgen en gang... ej, hehe. Men da vi havde slappet lidt, gik vi hen til en hoppeborg-ting (sådan en som de havde i tivoli på legepladsen), hvor vi hoppede lidt og sådan. På vej hjem gik mig og Yasmin sammen, og gæt hvad vi sang. ISKAGEMAND-SANGEN! Seriøst, vi færdiggjorde det. 500 vers iskagemand. Vi var lige i starten af en skov tæt på Faxehus, da vi blev færdige, og så var vi bare lettede! Når man først har startet sådan noget, så kan man ikke stoppe!
Nå, men da vi kom hjem, badede vi lidt, og så slappede vi af igen. Vi fik mad og sådan, og så spillede en stor del af hjemmegruppen tetris på computeren. Nice! Jeg gik ned, og Patrick havde sat Van Halen på storskærmen, så den så vi med nogle andre. Vi skulle rigtigt have set Ondskabens Hotel over i teaterhuset, men alt strømmen gik. Vi skulle også havde sovet der over, men af sammen grund, besluttede jeg og nogle andre os om at sove i værelserne. Lige nu er Yasmin og jeg (og sikkert SM) optaget af spillet Grow :P
Jeg tror jeg vil game lidt, og så gå i seng. Godnat folkens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar