onsdag den 24. august 2011

ellevte. dag

I dag startede som i går, med morgenmad. Jeg fik noget syltetøj på min nye Beatles trøje, jeg fik i går af det flyvende egern. Vi vaskede det af. I går sang vi 'We shall overcome', så i morges fik vi forklaret historien bag sangen. Det var ret spænende.
Rengøring. Vi er lynhurtige til det!
Så havde jeg fransk, som også var lige som i går. Vi gik i gang med en bog, og fik forklaret noget historie, og sådan.
Så havde vi middag, som bl.a. bestod af chilisovs. Som jeg så fik på trøjen. Det vaskede jeg også af.
Efter det havde jeg fritime. Jeg var nede på 1. sal. Jeg har det lidt som om jeg boycotter min egen sal. Det er ikke godt... Nå, men midtpunktet i den fritime, var flyveegernet, som dagen før havde fået pink hår, nu fik make-up på. Vi taler sort eyeliner og øjenskygge. En emo-flyveegern... i fritimen fik jeg også at vide af min mor mor, at min kat er meget syg, og at han måske ikke overlever :'( Øv, måske tager jeg hjem i morgen.
I den næste time havde jeg Fysik Kemi. Vi lærte om svampe, og hvordan man viser, noget er calciumklorid.
Her er mine noter:
Hehe. :D De er lagt ud på facebook. De næste par timer, fjollede jeg meget med alle mulige, og det var rigtig hygge! Jeg touperede mit hår, og det så nice ud. Det er også mit facebook profilbillede. I dag er der onsdag, så der var efterskoleaften. Der kom en mand fra 'Bedsteforældre for asyl'. Han fortalte alle mulige historier om folk der havde flygtet fra deres lande, og hvad de havde været igennem, og sådan. Det var meget spænende! Og det er forfærdeligt hvad DF og Birthe kan gøre ved et land. Det sagde han også. Hehe.
Da det blev mørkt, var nogen af os ude ved stranden for at soppe lidt :P
I går fik jeg en pakke med billeder fra Grækenland, da jeg var der. De skal op og hænge, men jeg vil side at jeg ikke har særlig prof med det der kamera.
Nå, godnat.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar