tirsdag den 23. august 2011

Tiende dag

I morges, startede jeg med matematik. Vores klasseværelse var optaget af dem, der skulle havde F/K, så vi var delvist ude og delvist inde i stue-rum-fællesrum-tingen... Så havde vi rengøring og der var også fællessang. Vi sang Imagin og Midt om Natten, og vi sang POKÉMON!!!!! Mega nice!
Derefter havde jeg engelsk, hvor vi skulle skrive det vi talte om til eksamen som en stil. Så havde jeg fransk i teatersalen, hvor vi lige fik repeteret noget at alt det franske man havde glemt.. F/K var bagefter. Vi lærte om kalk..? Nå, men det var altså en O.K. skoledag. Det sjovere var bagefter. Jeg var til design igen, og byggede videre på min gule nederdel. Jeg er kommet ret langt. Jeg har hygget mig med mine venner :'D Jeg har også været nede på 1. sal, og set grinern videoer med min nye storebror, flyveegernet. Jeg tog hans beatles trøje, og han sagde jeg måtte få den. YES! Nice. Nu slapper jeg, og måske skal der vare lidt natterand i nat? Vi overvejer at stjæle 1.sals lænestol -vi har aldrig nok pladser. Det bliver måske lidt svært..? Men i må ikke sige det til nogen!
Godnat 'skummelt blik'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar