søndag den 21. august 2011

Ottende dag

I dag har været ren afslapning! Det vi har lavet i dag er at prøve at slå rekorden i facebook kommentarer. Altså vi har siden 5-6 på stribe i hjemmegruppen og skrevet på en status. Lige nu er vi oppe på 6351 kommentarer -.-' Ja, vi har et liv... Jeg gjorde det indtil min facebook profil blev blokeret i nogle dage... Så brugte jeg min mors og fars, indtil de fik en advarsel, så stoppede jeg. Men vi skal op på over 80.000 kommentarer på et døgn, tror måske ikke vi klarer det. Hmmmmm... Vi her på 2. sal er også besat af Grow og andre lamme spil.
Det er som om alle har fået klippet hår. Der er 2 der har fået sidecut, en der  har fået klippet sine dreads af, en der har fået bare en lille smule, og så er der mig, der gerne vil havde klippet lidt hår, men der er ikke nogen saks... Nå, men det har været grinern og flækkeren i dag, og i morgen er første skoledag.
Fra venstre: Yasmin, Morten (SM), Mig og Mikkel)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar