mandag den 22. august 2011

Niende dag


Vi blev lidt lang tid oppe, så jeg nåede ikke lige at skrive i tide i går. Her er det:

I nat gik det virkeligt hårdt til med natterand! Jeg kunne høre piger der løb og fniste ude på gangen, og da alle stod op, var der tape -hvor der stod 'Det er for vildt-, gafatape og Bounty-barer på vores døre. Vi ved stadig ikke hvem det er.

I dag var første skoledag. Men det betyder ikke, at vi ikke skulle løbe i morges. Jeg havde meldt mig til et hold, der løb i tre minutter, og gik i halvandet. Det tog kun 20 minutter, men det var ikke helt let. Hmmm. Jeg havde dejlig lang tid til at tage bad og gøre mig klar og sådan.
Den første time jeg havde (i 10. b), var engelsk. Det var kun en lektion, men det var hyggeligt nok. 10. b har klasseværelse over i Rødelade – et lille rødt skur-hus-ting. Vi talte lidt om emner, vi skulle have.
Næste time var kretiv blok, som var musik. Det var nice! Vi spillede Stand By Me, hvor jeg så spillede klaver. Der blev også spillet trummer, guitar, bas og keyboard.
Derefter havde jeg matematik. Vi fik sådan et hæfte med opgaver, så læreren kunne se hvor gode vi var. De var til 9-ende klasse, men de var alligevel ret sværer, og der var ting, jeg aldrig før havde set. Hmpf.
Men så havde jeg design. Jeg er i gang med at lave en højtaljet, gul nederdel. Jeg tror den bliver rigtig flot, selv om jeg pleger at faile med at sy.
Jaaa, efter det, så hyggede jeg bare med hjemmegruppen og nogle andre. Vi var på stranden, for der var nogle ude og sejle i havkajak, og de havde været væk i ret lang tid. Jeg var også oppe i 1. sals hjemmegruppe, men 2. sal (der hvor jeg bor), er meget hyggeligere. Det endte faktisk med, at mange fra 1. sal, kom op til og, og vi sang rundesang, og læste Vi Unge, og hyggede! Jeg har taget det flyvende egerns kasket, og Mikkel tog Martines hat, og alt er bare alles. I dag havde Mikkel faktisk købt Mariekiks og Nutella, og mange af os sad, og frådede det groft! Mmmmmm! Tror det bliver en vane. På en time var den Nutella væk O.o
Nå, men i dag har været god, og det bliver den sikkert også i morgen, godnat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar