tirsdag den 7. februar 2012

Hundredtreogtyvende dag:

I dag har jeg haft dansk, hvor vi havde lidt om den film vi så i sidste uge, og lidt om essayer. I kreativ blog spillede vi Mustang Sally, og jeg spillede bas. Det var ret grinern. I modsætning til to timers matematik, hvor vi igen lavede trigometri. Sin, Cos og Tin er ret svært, men kan godt forstå det lidt... Så har mine forældre været her med en lang jakke, en bowlerhat, min pibe, mustache og afblegningsmiddel. Jaaaa! Så jeg har afbleget mit hår... Og imens så jeg et nødblus uden for vinduet. Det var meget flot, men det viste sig at have konsekvenser. Til middag sagde Thimas og Sune, at det kostede 100.000 i timen at have en helikopter flyvende rundt. Og det var der, for det kunne jo være at nogen var kommet til skade ude i havet. Det var ikke særlig klogt gjort. Efter noget tid sagde Jule at han havde gjort det. Han bliver desværre alligevel smidt ud i morgen. Det er virkelig ærgerligt, for han er agtig ånden af Faxehus. Men pointen var, at det ikke var ham. Han sagde det, fordi der var brug for det. Jeg ved godt hvem det var, og han er en kujon, fordi han lod Jule tage slæbet. Der var en chance for at Jule kom tilbage igen, men nu bliver han på Grønland resten af året i hvert faldt. Øv.. Men.. Jeg har nu blod, gult og lys orange hår i fletninger. Det er nok det grimmeste hår jeg nogensinde har haft. Men altså.. Det bliver bedre. Så har jeg også spillet lidt GTA med Andy, og det er grinern! Wee, godnat J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar