torsdag den 2. februar 2012

Hundredognittende dag:

I dag var der filmmarathon og samtaler. Jeg gad ikke rigtig se film, men jeg fik dog set 'I am Legend' og noget af 'Pirates of the Caribbean 4'. Så har jeg haft samtale, og det var som regel ret nedern og kedeligt. Så har jeg gået en tur med Yasmin, Izaq, Patrick og Kenan. Det var meget hyggeligt, selvom jeg ikke rigtig bryder mig om uden for og kulde.. På skolen har vi fået vores helt eget træningscenter med maskiner og alt muligt sejt! Så jeg var der henne med Yasmin og Ida, og vi fik kørekort allerede fordi vi er 'fornuftige piger'. Hehe.. Så var jeg lige hurtigt nede hos Kenan med Jannik og Rebekka og Andy. Weee :) Nu er jeg på værelset, og har det ret godt over at have trænet, hvis man kan kalde det det.. Vi lavede ikke rigtigt noget, vi lærte bare om, hvordan man bruger de forskellige maskiner. Men ja, godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar