lørdag den 11. februar 2012

Hundredsyvogtyvende dag:

I dag har jeg haft musik. Og det var Andreases sidste dag på Faxehus. Han skal starte nyt arbejde inde i København, hvor han bor. Så han bestemte hvilken sang vi skulle spile, og det blev Creep af Radiohead. Kender den godt. Jeg spillede guitar sammen med fire andre eller noget. Så var der to baser, to trommer og to keyboards. Det blev ret godt. Det var ikke for nemt og ikke for svært, det jeg skulle :) I hjemmegruppetiden  farvede Rebekka mit hår, så det faktisk virkede! Intet orange skær mere! :D Nu er det faktisk pænt. Alle skulle hjem i dag, for vi fik ferie. Dejligt! Seks uger på skolen men én weekend hjemme. Det var lide meget. Vi tog toget til Køge, og så var der hygge hjemme hos Johanne, så der var vi ni personer og hyggede. Det var: Mig, Johanne, Yasmin, Freja, Mikkel, Tobias, Patrick, Natasha og Elton. Det var mega hygge, og vi så x-factor og spiste pizza og snakkede :) Jeg tog hjem ved ti-tiden. Så begyndte min ferie. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar