onsdag den 1. februar 2012

Hundredogattende dag:

I dag skippede 208 morgenmad, det var dejligt! Så har jeg haft engelsk, og jeg har besluttet at have om Nelson Mandela. Jeg ved i forvejen ikke så meget om ham, så jeg tager det som en udfordring. I fransk så vi filmen færdig. OG! I denne måned har mig, Thor, Yasmin og Rebekka besluttet os for at være veganere. Det er ret svært, da vi ikke ved hvad de putter i maden helt præcist, men vi har lavet lidt af vores egne regler. Det er meget sjovt, og jeg har fundet ud af, at der er noget, der hedder cutronolie, som smager meget godt på salat :) I fysik brændte vi ting af. Altså vat og sprit. Så er Jannik kommet tilbage, Weee :) Efter aftensmaden tog skolen i biografen, og så dokumentaren 'Testamentet'. Den var ret god, men jeg ved ikke rigtig hvad vi skal bruge den til.. Så har jeg været inde i musik, og hørt Trash Inhale spille noget nice :) (Trash Inhale er Jinnik, Kenan og Andys band! Find dem på Facebook!!) Nu ligger jeg i sengen, og de andre er ved af prøve et underligt rødt og sort korset på.. Jaja, godnat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar