lørdag den 4. februar 2012

Hundredenogtyvendedag dag:

I dag var der morgenmad kl. 9, og kl. 10 skulle vi være nede i salen igen. Vi blev delt op i to hold; det ene byggede shelters, og det andet bryggede øl. Jeg bryggede øl. Men jeg lavede ikke så meget. Holdene var alt for store, til hvad der skulle laves. Kl. 11 skulle vi alle ud og løfte tunge bjælker-ting til sheltersne. De var ret tunge, og det var meget koldt! Det var ikke særlig sjovt.. Så jeg flygtede lidt sammen med Rebekka, og tog nogle ristede majs op på Kenans værelse (Hvis i skulle være i tvivl, så er det der vi hænger ud for det meste). Vi hyggede, og de andre kom også (de andre som i Jannik og Kenan). Har ikke lavet specielt meget i dag, så det er svært at huske. Har bare chillet tror jeg. Jeg har også været på mit eget værelse sammen med Yasmin og Mikkel og Patrick og Thor og Elton og Ida osv. Og høre musik. Mmhh <3 Så har jeg vundet i bordfoldbold, og spillet klaver. Det er lidt tidligt, men jeg er mega træt, så går nok i seng nu, selvom det nok ender med ,at jeg er oppe til kl. 12 alligevel. ;) Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar