tirsdag den 7. februar 2012

Hundredfiretyvende dag:

I dag har jeg haft dansk, hvor vi læste et essay af Karen Blixen. I engelsk lavede jeg noget af min stil. Det er lidt kedeligt, men det skal gøres. I fransk fik vi vores terminsprøver tilbage, og jeg fik 4. Wuhu.. Og sidste time; fysik, der havde jeg vi lidt om alkohol igen og molekyler. Jeg lyttede ikke rigtigt .I pausen var jeg lidt i hjemmegruppen, og så var jeg også over i 7'eren og spille Guitar Hero med Jannik og Rebekka. Jaa! O gså til det sjove: Jeg farvede mit hår. To forskellige farver. Det blev lidt fail, for mit henna gik stadig lidt igennem, men det går nok. I 7'eren lavede vi også kartoffelmos og popcorn og hyggede. Ja, og nu sidder jeg i sengen med underligt hår, og skal i seng. Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar