mandag den 13. juni 2011

Så er jeg tilbage fra pinsen i sommerhus. Den har været.. pff... hyggelig.

Og jeg har taget en række billeder, som jeg gerne vil dele.
De er ikke alle lige spændende, men jeg håber da de vil blive nydt.






Dagen efter billedet blev taget, var alle kronbladene faldet af.


Ja, det er spindelvæv, og ja, der er maget af det.

Skulptur af et hoved..

Skulptur af en elefant.

Skulptur af en indfødt.

Porcelænsskulptur af Buddha.



Skulptur af en fra min families hoved. (Jeg ved ikke præcis hvem)





Jeg 'malede' og selv nogle billeder, hvis man kan sige det.
Jeg har tegnet dem, ved at dyppe farveblyanter i vand.
Den ene forstiller en dame, og jeg har kaldt den: "The Lady in the Blue Dress"
Den anden forstiller en til to takter af Clair de Lune - et klaverstykke af Debussy, som det tog mig godt et år at lære. De er omringet af de fire elementer: Vand, luft, ild og jord.

























-Ærns

Ingen kommentarer:

Send en kommentar