søndag den 26. juni 2011

Mine beskæftigelser og nye planer

Her den sidste tid har jeg været i fuld gang med alt muligt:
1: Der har været en masse eksamener, og i onsdags var der dimission, og dimissionsfest efter. Det drænede lidt - og jeg glemte min iPod og højtalere, hos ham vi holdte festen hos.
2: Mig og min veninde har lavet en kurv til hendes forældre til deres sølvbryllup. De har taget lang tid, både at finde ud af hvad vi skulle putte i kurven, men også at transportere os selv alle mulige steder hen; vi har været helt fra strøget til Husum Torv.
3: Ja, dagen efter sølvbrylluppet, holdte mine forældre og jeg morgenmad for mine veninders (og min vens) familier. Det er en tradition vi har. Om aftenen skulle jeg så til 16-års fødselsdag i Holte...


Jeg ser frem til 6 ugers sommerferie! Og efter det: FAXEHUS!
Jeg tror faktisk jeg vil ændrer min blok til 'et år på Faxehus Efterskole', så mennesker kan se hvordan der er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar