tirsdag den 14. juni 2011

Endnu en gang Fysik/Kemi

Så - det var den 'store' dag. Fysik/Kemi eksamen tog sted, for mig, i dag kl. 13:30 (rigtigt skulle det være kl. 13:00, men fysiklæren var forsinket. Virkelig typisk ham - han er det største bong-hoved).
Jeg scorede et meget tilfredsstillende 10-tal. Jeg er nu lidt ligeglad med det hele. Og med alle mine personlige problemer, bliver Fysik/Kemi ikke ligefrem mere vigtigt. Jeg trak: "Induktion og transformation. - Fra magneter til EL". 
Censoren var en blondine med tattoo på armen - ikke lige hvad man ville have troet for Fysik/Kemi. Specielt ikke når man en gang har haft Rasmus i faget. En - undskyld jeg siger det - tyk mand, med en kone fra Filippinerne. Da han var dreng, udfordrede hans venner ham til, at sluge en tegnestift. Den tegnestift var min klasse da så heldig at få at se, for den havde punkteret hans lunge. "Og se! Der er noget lungevæv på tegnestiften!!" Mmmmm. Lækkert.

Nu har jeg kun engelsk- og danskeksamenerne tilbage.
Vil faktisk bare gerne have det overstået, og starte på efterskole.

Håber det bedste og de bedste karakterer til alle i hele verden - måske undtagen nogle få personer, som jeg virkelig ikke bryder mig om.

-Ærns

Ingen kommentarer:

Send en kommentar