fredag den 10. juni 2011

En god start på dagen, holder ikke altid.

Ja, i dag vågnede jeg jo op hos min veninde, til duften af nybagte boller og kaffe i sengen. Mmmmmmm <3
Og det er faktisk ikke første gang hendes mor er så ekstremt sød; også efter fester, hvor jeg så har sovet der, er hun også i sit gode humør!. Det er en rigtig god start på dagen, hvis man har tømmermænd, kan jeg godt lige sige!
- Tak Marianne, for boller!!

Og så tog jeg videre til Fysik/Kemi senere på dagen... Det er sådan, at man ikke kan holde op med at læse i en Fysik/Kemi-bog, før man faktisk har læst i den - bare en lille smule. Og det jeg læste i den i går, var faktisk det, jeg skulle bruge i dag til at gennemgå radioaktivitet. Hvis en atomkerne har over 83 protoner, er den ustabil, og derfor radioaktiv! Oooog... nej, det er faktisk det eneste jeg kan huske, fra bogen og de to timer :)
Jeg regner ikke med at få 12 i Fysik/Kemi. -hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar