lørdag den 18. juni 2011

MUSE

Da jeg i forgårs kom til eksamen med delvist blåt hår, var de eneste der opdagede det min ene veninde og min klasselærer! Men farven har godt nok taget et styrtdyk. Nu har jeg en blanding af rød og grøn i håret.

Nå, men her er et citat:

"Yeah, I’ll admit it, I hate Twilight too. They told me it was gonna be a movie about vampires, and I was like ‘Fuck yeah, we’re in a horror movie with this shitty pop song I wrote!’. Then I found out it’s not a horror movie, it’s some stupid fucking romance novel shit with a creepy stalker. And they play baseball to our song. 
What the hell? "
- Matt Bellamy, forsangeren af MUSE


Jeg kan personligt godt lide twilight, men jeg kan bedre lide MUSE :)
Supermassive Black Hole (den der var med i twilight) er ikke en af deres bedste sange, men her er den:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar