lørdag den 29. oktober 2011

Tresende dag

I dag var lavede jeg ikke så meget, lige som i går. Jeg var på køkken til frokost, og kl. 3 kom mine forældre, og jeg fik min guitar, cd-afspiller og andet :D Så har jeg set I still know what you did last summer med nogle andre i hjemmegrupperummet. Ik særlig god film, men efter det, så vi Dum og Dummere. Griner. Så skulle vi spise, og efter det gik jeg rundt med de der metal-heads. Jeg sminkede mig selv hvid i hovedet, men sort rundt om øjnene, og blod.. Vi gik rundt med min guitar, og så gik vi ned i 3.sals hjemmegrupperum på 1.sal, og spillede et eller andet sindsygt spil på computeren... Noget med mennesker (morfædre faktisk) man kunne styre, og sætte dem ind i maskiner der bare kvaste dem, halshuggede dem, gennemhullede dem, brændte dem og meget meget mere... En smule voldligt. Men nu sidder jeg på værelset, og hører Ray Charles med Izac, og vi skal til at i seng :D Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar