tirsdag den 4. oktober 2011

Fyrrende dag

I dag havde jeg matematik, hvor vi lavede Pythagoras igen. Så sang vi. Vi sang nogle nye sange, bl.a. Gasolin og en anden.. I engelsk talte vi om bander og skyderi og sådan, i fransk talte vi om vores tur, vi skal på om to dage :D Var ikke til fysik O.o.... Men jeg har været til diskussionsklub. Det talte vi om ondskab og en masse andet :D Det var ret sjovt. Så har jeg set lidt dr.dk med nogle andre, og hygget lidt. Jeg var udenfor med Dario og Kenan, og Dario fik en torn (gren) i foden, som sad en centimeter inde i foden :O Gitte (designlæreren) tog den ud mega hurtigt, Dario turde nemlig ikke. Det var lidt synd for ham :( Så vaskede jeg tøj i går, så jeg er klar til Frankrig :D Hygge generalt :D
Nettet lukker om seks minutter, så godnat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar