mandag den 3. oktober 2011

Niogtredivte dag

I morges løb vi FOR SIDSTE GANG!!!! For jeg skal jo til Frankrig, og efter efterårsferien er det for koldt til at løbe. Så havde jeg engelsk, men vi havde ikke nogen lærer, så vi sad og spillede Run og Tetris og andet ^^. I matematik lærte vi Pythagoros beviset. Så har jeg ikke lavet andet end at være sammen med vennerne (især Ida-mus og Kris). Næsten alle var til fodboldkamp på en anden efterskole. Vi skulle spille mod den anden, og vi Tabte 10-1... Jeg var hjemme og på computer og se Angus, Thongs and Perfect Snogging :)  Så kom alle de andre, og vi var oppe i hjemmegrupperummet. Jeg tegnede en tegning i Kris' ultra luxus tegneblok-ting: En lille kuffert en en masse farveblyanter, en normal blyant, en svamp og vanddunk og en tegneblog. Nu sidder jeg i værelset med Yasmin, for Izabella skal sove inde hos Alex. :)
Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar